OMT Finspångs stadslopp 2018 är mycket glada att presentera Fokus Finspång som ny mediapartner. Genom tidningen når man nu alla hushåll och alla företag i Finspång och Svärtinge.

– I april månad kommer en exklusiv bilaga i tidningen om OMT Finspångs Stadslopp som distribueras ut till över 12 000 hushåll och dessutom kommer vi använda oss av de två reklamskärmarna på Arena Grosvad och på riksväg 51 i Finspång. På detta sätt stärker vi vår kommunikation inför 2018, säger tävlingsledaren Eric Rosander från arrangörsklubben Finspångs SOK.

– Vi på Fokus Finspång är glada och stolta att vara mediapartner för OMT Finspångs Stadslopp 2018. Det imponerande eventet går hand i hand med Fokus Finspångs målsättning att verka för Finspångs bästa. Med Fokus Finspång och våra reklamskärmar når vi alla hushåll och företag i Finspångs kommun och Svärtinge och är det oslagbart bästa alternativet för lokal marknadsföring, säger Andreas Ramlöv vd på företaget Total Media och Reklam som bland annat driver tidningen Fokus Finspång.

Lämna en kommentar