Skip to content

100 procent hushållstäckning genom Fokus Finspång!

För andra året i följd är Fokus Finspång stolt mediapartner till OMT Finspångs stadslopp.

Förutom att ha exponerat loppet på sina reklamskärmar under en längre period har man också skickat ut en bilaga med information om loppet som följde tidningen Fokus Finspång i början på maj.

– För oss känns det bra att stötta ett arrangemang som engagerar så mycket folk och som syftar till att röra på sig och må bra, säger Andreas Ramlöv som är grundare och ägare till Total Media & Reklam som bland annat producerar tidningen Fokus Finspång.

Från arrangörshåll är man mycket nöjd eftersom man når alla hushåll i kommunen genom samarbetet.

– Att använda sig av Fokus Finspång innebär 100 procent täckning eftersom alla hushåll och företag får tidningen varannan vecka. Med den siffran har vi faktiskt hela 60 procent bättre täckning än konkurrerande dagspress. Inte ens så stora aktörer som Facebook eller Google kan mäta sig med oss, säger Andreas med glimten i ögat.

Fokus Finspång finns såklart på plats i Bruksparken under arrangörsdagen och som bonus kommer också loppet livesändas via Fokus Finspångs Facebook-sida.

Lämna en kommentar





Scroll To Top